Oncelikle gecmis olsun buyuk ihtimalle hicbirsey yapamazsiniz bankaninda odeyecegini sanmiyorum cunku kart bilgilerini siz girmissiniz. Karti alisverislerde sitelere eklediginizde cok dikkat edilmeli internet alisverisine kapatsanizda yinede cekim yapilabiliyor. Sitelerde normal banka karti kullanmak cok riskli en guzeli her seferinde sanal kart olusturup odeme yapilmali ben hicbir siteye normal kartimi eklemiyorum her alisveriste sanal kart kullaniyorum sanal karti silebilirsiniz yada para eklenmedimi hicbirsey cekilmez. Yada banka karti kullaniyorsaniz bankada ikinci bir hesap acip karti o hesaba baglayip kullanacagin zaman o hesaba para aktararak kullanilirsa daha iyi olur.