Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam. Çok şükür bugün daha iyiyim. Hastaneden henüz çıkamadım epeyce arayıp soran olmuş. Endişelendirdiğim için tekrar tekrar kusura bakmayın. Tüm mesajlara dönüş yapacağım. 🙏🏻
İyi olda gerisi teferruat.