ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun nasıl oldun?
Teşekkür ederim hocam. Çok şükür bugün daha iyiyim. Hastaneden henüz çıkamadım epeyce arayıp soran olmuş. Endişelendirdiğim için tekrar tekrar kusura bakmayın. Tüm mesajlara dönüş yapacağım. 🙏🏻