darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OdeaWeb'i kullanmaktan neden vazgeçtiniz hocam?
Çok uzun zaman önce kullanmıştım. Şu anda nasıl bir durumda bilmiyorum. Sürekli şikayet konusu açıldığını görmüştüm.