vahha üstadım tek sen bu durumda değilsin. herkes bir acayip oldu. ysşama sevinci kalmadı, sosyallik kalmadı, ağzımızın tadı kalmadı. daha önce de yazmıştım, yenileyeyim... edevlete bir seçenek konulmalı "bn artık yaşamak istemiyorum" diye. sms onayı falan alıp ambulans gönderecekler doktorlar birşeyler enjekte edip bu ızdırabı dindirecek, kuyup kutuya götürüp gömecekler.

insanca yaşamanın minimum sınırının da altındayız. savaş olsa, işgal olsa anlarım, mücadele ederim. ama sebepsiz yere bu işkence insanı eritip bitiriyor.

yapacak hiçbirşey yok. el kol bağlı.... koyun gibi ölmeyi bekliyoruz hepimiz...