Sipariş verdim ama beklemede.
Yapamayan arkadaşlar için şöyle söyleyeyim; domain arayıp seçtiğinizde kayıt olmanızı isteyecek burada kart istiyor, sonra giriş istiyor ve tekrar kart istiyor. En son kart kayıt oluyor ve tekrar sipariş vermeniz egrekiyor.
(Yani domain sepette kalıyor ve 3 kere siparişi tamamlamanız gerekiyor. Bundan sonra sipariş gerçekleşiyor.)
Güncelleme: Doamin kayıt edildi ve kullanılabiliyor. Hepsi yaklaşık 10 dk sürdü. Sorunsuz aldım.
Güncelleme2: Whois gizleme almamama rağmen whois bilgileri sadece TR olarak görünüyor ama geri kalanı girilmemiş olarak görünüyor. Yani gizli değil ama bilgilerde girili değil, ilerde güncellenir mi bilmem.
Ref kazancına gelirsek herhangi bir 10 EUR görünmüyor, belki şartı vardır sonra gelir bilemiyorum.