Devlet yakalarsa yüklü ceza alırsınız. Kaldı ki o sitelerin çoğu kazananlara parasını bile ödemiyor. Yazık günah 3 kuruş için ne sayfanızı ne kendinizi ne de insanları yakmayın uzak olsun öyle işler.