Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Strato isimli başka bir alman firmadan daha önce domain almıştım. Önce domaini kaydedip sonra faturalandırıyorlardı faturayı ödüyordunuz sonradan. Aynı şekilde olabilir bu firmada.
Evet hocam.