saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz sitelerin çoğu GPL lisans yani w*r*z gibi bir şey. R10 da GPL satmak yasak. Satılın bütün lisanslar orjinaldir.
Wp fastest cache için fiyatınız nedir?