Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taban fiyat 200₺ imiş enteresan bir çok sitede 4.75 dolara online satılıyor daha uygun bulurum diye konu açmıştım 🙂 kilitlenebilir.
Bahsettiğiniz sitelerin çoğu GPL lisans yani w*r*z gibi bir şey. R10 da GPL satmak yasak. Satılın bütün lisanslar orjinaldir.