Merhabalar, Gürcistan'dan iPhone 15 Pro telefon aldım. Fotoğraf çekerken her şey çok güzel ama çektikten sonra fotoğraf kararıyor ve kalite baya bir bozuluyor. Bunun sebebi nedir ve nasıl çözülür? Ayrıca tavsiye ettiğiniz ayar, uygulama gibi şeyler var mı?