Merhaba,

14 yılı aşkın süredir burada sessiz sedasız vakit geçiren biri olarak ilk defa bazı alışkanlıklarımı aşmak için yazı yazmak istedim.
Yaş olarak da zamanla ilerleyince demek ki insan bazı şeyleri paylaşmak ve mutlu olmak istiyor.

Bu gün benim doğum günüm, iyi ki varsınız !

Teşekkürler r10 Ailesi