@ihstelekom; Konuyu ve diğer konuları yakından takip ediyorsunuz şuan da bu konuyu okuyorsunuz, Uzman Kişilerde %100 Kusursuz dediğiniz sistemin hatalı olduğunu da iletmişler. Hala aynı şeyleri mi düşünüyorsunuz!
Yaptığınız Şans Çarkı Takdir edilesi bir durum başka firma yapmazken siz yaptınız. Bundan da Şahsım adıma memnunum teşekkürümü de ettim sizlere crm de. Fakat Yaptığınız ve görmezden geldiğiniz hata hakkınızda olumsuz düşünmesine sebebiyet vermekte! Birşeyden memnun ise kusurlarını görmezden gelemeyiz. Önce Size destek üzerinden bildirdim ama siz dikkate almadınız bir kişi ile görüşünce. Yazılımcınızı verdiği cevaba göre hareket ederek umursamadınız. Bende Daha iyi anlamanız için Bu konuyu açtım ve Herkes bilgisi ile yanıtlar verdi.
Görün ve Gerekeni yapın..