Cevap gelmiş: Destek talebinizde iletmiş olduğunuz konu hakkında dün açıklama sağlanmıştır. Bunun dışında farklı bir açıklama sağlanmayacaktır.
Oysa ki hiç bir açıklama yapılmadı bunlar ne yaptıklarından bile bi haber. Cevap vermeden çözüme ulaştırdık deyip desteği kapatmak! sonra açıklama yapılmıştır deyip açıklama yapmamak! SAYGISIZLIKTIR!
Şimdi bazılarınız diyeceksiniz ki neden bu kadar büyütüyorsun? Ortada Saygısızlık var, Müşteriyi dikkate almamak var, Yaptığı hataları gösterilmesine rağmen görmezden gelmekte var! Bu forum da bile onlarca insan aynı sorunla karşılaşmasına rağmen kimseyi umursamamak var! Böyle bir yapıya gözmü yumalım! Bu gün bu umursamadıkları şeyi yapan yarın daha neler yapar?