@ihstelekom; Destek Talebini cevaplamak yerine neden sildiniz? Aktif görünmüyor. Çözümlenmiş deyip kapatmışsınız! Ünvanınıza yakışmayacak çocukca hareketlerde bulunmaktasınız!! en geç 20 dakika da cevap verme politikanıza da uymadınız ortalama 30 saattir açık olan desteğe cevap vermek yerine NEDEN Kapattınız!!

edit: Çözümlenmiş diyerek kapatmışlar. Fakat ne çözümlendi ne de cevap verildi.!