Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar, Bu sene polislik düşünüyorum fakat bileğimde 8 cm uzunlukta
4 cm genişlikte tek renk ( siyah ) bir dövme var edindiğim bilgilere göre dövme polisliğe engel oluyormuş. Sildirme kararı aldım daha önce sildirmiş olan veya yakınında sildirmiş tanıdığı olan varmı ? süreç nasıl işliyor iz kalıyor mu yada polisliğe engel olucak kadar iz kalıyor mu lütfen birileri ayndınlatsın beni. Şimdiden teşekkürler (: