Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhs yi 10 yıla yakın süredir kullanmaktayım. Domainlerimi orada tutardım. Şans çarkı hediyeleri vermeye başladılar bu durumdan dolayı tebrik ediyorum.. Ama Şahsi düşüncem hile yaptıklarını tespit ettim, durumu kendilerine ilettim fakat mantık dışı yanıt verdiler.
aşağıda ki videoyu izlediğiniz de bir yazılımcı olarak ne düşünürsünüz! Sunucu da 9 Saniye gibi bir lag söz konusu olabilir mi? Önce bir ödülde durup (o ödül daha değerli ödül) 9 saniye sonra çark yeniden çalışıp daha düşük bir ödülde durmasından ne anlarsınız!

Test ettiğim Düşük değerde ki ödüller çıktığında böyle bir durum gerçekleşmiyor yani yeniden dönmüyor çark. Ama ne hikmetse Değerli ödüllerde böyle oluyor!

Sunucu dan kaynaklı olduğunu söylediler Bu sunucu o okadar akıllı ki, küçük ödülde lag yapmıyor ama büyük ödülde lag yapıyor hemde 9 saniye
@ihstelekom;

Video :

Bu video da 100₺ apple kodu çıktı fakat diğer videoyu ekleyemiyorum kişisel bilgi mevcut onda da 500₺ ihs para çıktı. https://byblog.net/ihs2.mp4

Bu video da küçük ödül çıkıyor ama ne hikmetse tekrar dönmüyor : https://byblog.net/ihs3.mp4

ÖZELLİKLE YAZILIMCI ARKADAŞLARIMIN DÜŞÜNCELERİNİ MERAK EDİYORUM
Aşağıdaki una benzer bir durum söz konusu... İkinci mesajı okur musunuz

https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...rma128293.html

kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam 500 ihs para üstüne geldi durdu durucak çark tekrar dönmeye başladı ? 10 tl ye %20 kodu satarım bu arada bana özel kod değilse