Bunu ben 4 ay önce söylemiştim ama herkes firmayı savunmuştu, bunu vermeyende var, bu firma ne güzel indirim kodları veriyor diye, verme zorunluluğu yok, isterse çarkı komple kaldırsın bize ne kardeşim ama bir çark yapmışlar ve o çarkta benim kazandığım hediye 9 saniye sonra değişiyorsa işte o zaman firmaya bunun hesabını sorma hakkımız doğar.
Bakın benim konumda nasıl savunmuşlardı firmayı;
https://www.r10.net/off-topic/384522...e-dondu-2.html