pantegra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monster'da kronik Wi-Fi ve aşırı ısınma problemi var. Karar kılmadan önce bu konuda kullanıcı yorumlarını okuyun.
Bunları da araştırıyorum teşekkür ederim