ozguuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seninde idrak edemediğin yukarıda Veysel bey'in açıkladığı üzere adamlar bir şeyleri yanlış yapmışlar. Zaten senin ne kazanacağın belli. Çark dönmesi bir eğlence sadece. Orada da görsel bir hata oluyor. Ama işinize gelmiyor. 500 500 diye dolaşıyorsunuz buralarda...

Kazanamadınız'dan 500 'e dönse bu benim hakkım değil demezsiniz
Kazanamadığınızdan mı? Ben Türk firmalarla çalışmayı bırakalı çok oldu. Malum firmada üyeliğim vardır belki ama ne çark çevirmişimdir ne bişey. Bi kaç yüz tl lik ihs para bile vardı hesapta onu bile kullanmadım. Ben sistemdeki kodlama hatasından ve çalışma mantığından bahsediyorum. Boş yorum yapmayınız yani.