veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış kodlamışlardır, vermesi gereken hediyeler bellidir, ama kodlamada önce siteye kullanıcı sorgusu yapılıp sunucuda belirlenen kazanılacak hediyeye göre çark animasyonu gerçekleşseydi böyle bir bug olmazdı. Acemice bir kodlama gibi görünüyor benzer çark sistemlerini sürekli yapıyoruz ve bu tarz sorunlarla hiç karşılaşmayız.

Kısaca önce çark dönmeye başlıyor sunucudan cevap almadan. Ama önce hediye belirlenip sunucudan cevap geldikten sonra animasyon başlasa bu şekilde olmaz ve kullanıcılar da asla ayıkmazdı. Gerçekten gülünç olmuş.
Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım sizin idrak edemediğiniz bir durum söz konusu, Beğenmesek ısrarla kazanılan hediyeyi ister miyiz?! Ortada bir sorun var, bu sorun dile getirilir mi? Bir şeyi beğeniyorsan kusurlarını da görmezden gelmenin farklı bir karakter yapısı vardır.
Seninde idrak edemediğin yukarıda Veysel bey'in açıkladığı üzere adamlar bir şeyleri yanlış yapmışlar. Zaten senin ne kazanacağın belli. Çark dönmesi bir eğlence sadece. Orada da görsel bir hata oluyor. Ama işinize gelmiyor. 500 500 diye dolaşıyorsunuz buralarda...

Kazanamadınız'dan 500 'e dönse bu benim hakkım değil demezsiniz