Arkadaşların çoğu bir çok durumu ortaya çıkarmış ama benim eklemek istediğim farklı bir konu var bir mağaza neden Tüm ürünlerine %50 indirim uygular ; ben bunu gel gel yapmaya çalışan üçkağıtçı olarak görüyorum. Bir ürün 750 Tl ise 750 TL dir bayram değil seyran değil seri sonu değil eski sezon değil tüm ürünlerde nasıl %50 indirim olur . Fiyatlama politikanıza ciddi şekilde dikkat etmeni gerekmekte bence örneğin 14 şubat indirimi ile 750 TL olan ürünü 645 TL 'ye düşürsen bana dah çok indarıcı gelir. Ama 2.800 Tl lik ürüne %50 ile 1.400 yazman inandırıcı gelmiyor. ikinci ürüne %50 bile daha mantıklı ki tüm ürünlerde olmaması gerekli.
Bunun dışındaki hatalı yerleri arkadadşlar onlara kez söylemiş siteniz TR 'de işlem yapacaksa TR gelmeli ENG diyil.