Teyzemizin durumunu bilmiyorum ama çirkef birisi olsaydı 500 değil 5.000 zam koymak isterdi. Burada ben seni haksız görüyorum. Senin durumuna göre en azından biraz daha yapıcı olup orta yolu bulman gerekirdi. O paralara ahır kiralayamazsın çünkü. Bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Efe tüfe böyle durumlarda adaletsiz kalıyor işte. Belki bir geliri ordandı bütün parası eridi şimdi bir ev kirası aylık market alışverişine yetmiyor. Siz olsanız zorunuza gitmez miydi?