Bunun daha kötüsü Çanakkale merkezde bir tanıdığımın başın ageldi. İşin enkötüsü ne biliyor musunuz? Bunu yapanların birçoğu da üst düzey memur, hakim savcı öğretmen vd. Üst düzey gelir sahibi ve emekli insanlar. Bunlar hiç de öyle aç muhtaç insan değiller. Aç gözlü hırslı kibirli insanlar.

Sabah akşam pahalılık konusunda hükümete söverler ancak kendileri para alırken zombi gibi davranırlar. Krizi fırsata çevirip fahiş rakamlarla insanları sömürürler.

Lafa gelince çağdaş atatürkçü laik geçinen sömürmeye gelince insanlıktan çıkan canavar sürüleri.

***
Ancak bunlar kendileri mal satın alırken bıkmadan usanmadanpazarlık yaparlar. Fiyat düşürmek için ağlar sızlar dilencilik yaparlar.