Merhaba, arkadaş tarafımdan hizmet almıştır. İşlemleri başlatılmıştır.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...k-hizmeti.html

Daha sonra ihtiyacı olup konuya denk gelen arkadaşların görmesi için bu mesajı atıyorum.
Teşekkürler.