proxyminee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır yani 500 dolara 6500 dolar kazandırıyorsa bizim paramıza ne ihtiyacı olsun demi mantığıma ters geliyor belki böyle yatırım yapan vardır dedim kurtlar vadisindeki borsacıya parayı veriyolardıya hani onun gibi ^^
Hocam İplikçi Nedim, Testere Necmi'ye bile yüzde 13 kar payı veriyordu. Sizce 500'e 6500 mantıklı mı? Öyle bir kar payını baba oğluna vermez.