Hayır yani 500 dolara 6500 dolar kazandırıyorsa bizim paramıza ne ihtiyacı olsun demi mantığıma ters geliyor belki böyle yatırım yapan vardır dedim kurtlar vadisindeki borsacıya parayı veriyolardıya hani onun gibi ^^
Hocam İplikçi Nedim, Testere Necmi'ye bile yüzde 13 kar payı veriyordu. Sizce 500'e 6500 mantıklı mı? Öyle bir kar payını baba oğluna vermez.