Aynı anda eşi ve iki küçük kızını kaybeden bi abi gördüm bi kaç gün önce tvde. Sürekli aklıma geliyor, bi yandanda Beynim halen o acının seviyesini belirlemeye çalışıyor.
o günde kalmış ve hayatının sonuna kadar o günde kalacak olan insanlar var bu ülkede.
Gidenler kalplere ekildi.
Kalanlarda yaşar gibi görünüyor,ama aslında onlarda o gün sevdikleriyle gitti. ALLaH sabır ihsan eylesin.