Aslen iskenderunluyum.. 8 akrabamı kaybettim.. geçen sene saat 4 civarları uyanıktım arkadaşlarımla otururken Malatya da deprem diye İnstagram da post gördük ardından Antakya ardından adıyaman derken inanamadık gördüğümüze.. ve ben akrabalarımı aradım seslerini duyup rahatlamak için ama maalesef telefonlarımı açan yoktu.. Rabbim tekrarını göstermesin. Bu dünyadan göçen canlarımıza bugün dualarımız da yer verelim.. Mekanları cennet olsun hepsinin..