Öncelikle geç gidersen bakaya olursun pek devren olmaz herkes gider sen kalırsın.
Hafta sonu teslim olabilirsin.
Yemin töreninden önce usta birliğin belli olur gittiğin yerde de usta birliği olabilir ya da dağıtım olursa 2-3 gün yol iznin olur.
Acemi birliğine telefon sokamazsın zor yani zaten çok durmayacağın için telefonla falan uğraşma tuşlu telefonla idare et.
Alışveriş olarak çoğu lazım olan şey askeriyenin içinde satılıyor. Atlet don çorap falan istihkakın oluyor. Sivil kıyafet götürme. Ayakkabı boyası tırnak makası mac 3 tarzı traş bıçağı alırsan rahat edersin orda verdikleri dandik oluyo. Çok alışveriş yapıp kendine yük etme lazım olan herşey orda satılıyo. Çoğu şey de istihkak olarak veriliyor.