Bir Hataylı olarak böyle bir günde doğum günüm olması, sevinç ve hüznün birleşimi bu olsa gerek. Acısıyla tatlısıyla hayat her şeye rağmen devam ediyor bugünü doğum günümden daha çok bir trajedi olarak hatırlamak daha baskın olacak ki doğum günüm olduğunu foruma girdiğim zaman öğrenme şoku yaşadım. Teşekkürler
@R10; ve tüm r10 ailesi. Umuyorum gelecek yıllarımız zamansız gidişlerden uzak olsun.