ersincaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük 2gb internet operatörlerde 20-25tl gibi fiyattan satılırken sizin indirimli diye 30tl ye sunmanız cazip değildir
Bu arada şunu belirtmek isterim ki hiçbir yerde indirimli yazmadım sadece uygun yazdım. 20₺ de çok kötü bir rakam olduğunu düşünmüyorum tamam süresi biraz düşük ama bana da 12 TL ye denk geliyor.