6 Şubat 4:17 o kadar kötü bir gündü ki asla unutamam. Deprem olduğu vakit hepimiz uykudaydık ailecek yatakların yanına sığınıp bitmesini bekledikçe daha da şiddetlendi ve git gide duvarlar çatlamaya başladı yere ne varsa düştü aşağıda inemiyoruz 2.kattayız merdivenlerin çökme olasılığı var diye çok şükür deprem biter bitmez çıkabildik biz çok şükür iyiyiz ama beni en çok etkileyen durumda Kahramanmaraş istiklal üniversitesinde okuyorum whatsapp grubumuza enkaz altındayız yardım edin diye sesli msj atıyorlar elimizden birşey gelmiyor ve gitmeye çalıştım ama sokaklara girilemiyordu hava karlı ve soğuktu ve birşey yapamamak insana vicdan azabı çektiriyor birçok arkadaşımı deprem de kaybettim allah rahmet eylesin Allah birdaha bu acıyı yaşatmasın☹