Ayda 5 maksimum yurtdışından satın alma hakkımız var diye biliyorum amazon üzerinden, vergi almadı hiçbir yurtdışı siparişimde.
Amazon Us veya Almanya üzerinden bir ram satın aldım. İade gönderdim sorun yaşamadım, sadece yurtdışı diye süreç uzuyor o kadar.