Bende bunun ramini almıştım amazondan. Bende sıkıntı çıkmadı direk 2 hafta için de teslim edildi.
İnşallah hocam
Olmaz diye düşünüyorum hocam. Ayrıca şunu da söyleyeyim güzel ürün bu.
Bakacağız hocam evet ürünleri güzel ancak Türkiyede nedense zor bulunur hale geldi fiyatlarda uçuk
Daha erken gelir satın alırken ithalat vergisi de eklenerek ödeme çekilir karttan
Tek sıkıntı geri iade olursa işte o zaman sıkıntı olur
ithalat depozitolu olarak çekim yaptı ama bakalım sonucu göreceğiz.