Merhaba, aramızda daha önce amazondan alışveriş deneyimi gerçekleştirmiş olan var mı ? Ekteki ürünü sipariş ettim ama sanırım yurtdışından gelecek malum ürünün fiyatı Türkiyede 1.200₺ daha pahalı diye amazondan alayım dedim saolsunlar 23 Şubata teslim süresi verdiler 😃 Herhangi bir sıkıntı olma durumu var mı gümrük vs?