favicon gözüküyor. Bilgisayarda ctrl+f5 tuşuna basarsanız sizede yansıyacaktır. Google ve gsc'ye yansıması 1-3 günü bulabilmekte
Bir haftadan fazla oldu açıkçası hocam, tarayıcı üzerinde vesaire görünüyor favicoin ama arama kısımlarında vesaire görünmüyor bundan bahsediyorum yani arama motorunda
bende gözüküyor hocam sizde cache kalmış olabilir
Bende de gözüküyor hocam arama motorlarında görünmüyor, sorunum bu
Edit: hatalı yazmışım, düzelttim...