cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
favicon gözüküyor. Bilgisayarda ctrl+f5 tuşuna basarsanız sizede yansıyacaktır. Google ve gsc'ye yansıması 1-3 günü bulabilmekte
Bir haftadan fazla oldu açıkçası hocam, tarayıcı üzerinde vesaire görünüyor favicoin ama arama kısımlarında vesaire görünmüyor bundan bahsediyorum yani arama motorunda
softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende gözüküyor hocam sizde cache kalmış olabilir
Bende de gözüküyor hocam arama motorlarında görünmüyor, sorunum bu



Edit: hatalı yazmışım, düzelttim...