Evet hocam gürcüden aldığınızdan hiçbir farkı yok 8 ay kullanım hakkı oluyor.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu telefonculardan alınca her sene 8 ay yenileniyor değil mi