İyi yaptınız, hakeret davasından arabulucuya gidersiniz, orada senet ücretinin bir kısmını alabilirsiniz. Vageçmeyin bu tür haysiyetsizlere meydan bırakmayın. Size her attığı mesaj ve yaptığı her taciz için direk savcılığa bildiride bulunun.

masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklıyke nhaksız duruma düşeriz hocam



Avukatımız var gerekli davaları açtık zaten dava açtığımız için tehdit ediliyoruz davayı çekin diye. hakaret ve dolandırıcılık ayrı ayrı 2 dava açtık