İyi yaptınız, hakeret davasından arabulucuya gidersiniz, orada senet ücretinin bir kısmını alabilirsiniz. Vageçmeyin bu tür haysiyetsizlere meydan bırakmayın. Size her attığı mesaj ve yaptığı her taciz için direk savcılığa bildiride bulunun.
haklıyke nhaksız duruma düşeriz hocam
Avukatımız var gerekli davaları açtık zaten dava açtığımız için tehdit ediliyoruz davayı çekin diye. hakaret ve dolandırıcılık ayrı ayrı 2 dava açtık