bu konuda profesyonel bir bilgiye sahip değilim ama daha önceki tecrübelerimi düşünüyorum örneğin x kafenin sahibi yeni bir şube açmayı istediğinde önce x kafedeki şef garsona falan bakıyor yani belirli bir güven seviyesine ulaşmış birine bakıyor sonuçta diğer şubenin tüm sorumluluğu onlarda olacak gibi bir durum söz konusu
bu sebepten çevre esnafında bir süre çalışmanı öneririm daha sonra o güven yakalanınca düşüncelerini paylaşırsın
ama küçük esnaf yatırım yapmaktan ziyade kendi açar şubeyi sen işletmeci konumunda olursun bu sanırım bahsettiğin duruma biraz ters