Tema bana ait değil fakat beğendim yazılımlar fiyatı da uygun dilerseniz bakabilirsiniz
https://epincms.com/
Script güzel fiyatı uygun fakat "BİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR, EN İYİSİ BU!" Hyper'dan daha iyi bir script şuan epinde mevcut değil.
https://www.r10.net/script-satisi/38...-v2128640.html