Muhteşem bir seçim. Özlediğim şehir İzmir. Alsancak'ta eğlenirsiniz. Gİdince zaten nerede oturabileceğinizi görürsünüz. Ancak oradan vapurla Karşıyaka'ya da geçin. İzmir çok güzel. Urla ve Çeşme yine görülmeli.