TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakış açısına bak, kiracı evin vergisi masrafını çıkarsın diye aldığın "şeydir". Şey ne?

Bu düşüncedeki kiracının düşünce yapısı şu olmalı:
Dur şu adamın malına çökeyim bedavaya oturayım. Ev sahibi olsam zaten bu giderleri ben ödeyeceğim, malına çökeyim de evin giderlerini kira olarak vereyim.

Vicdan sahibi olun biraz.
Koca paragraftan anladığım bölüm itibari ile ev sahibisin, Allah seni iyi kiracılar ile karşılaştırsın güzel kardeşim/ağabeyim bol kazançların olsun inşallah.