Cihaz aşırı ilgi çekici ancak fiyat olarak bizim ülkemizde 100-150 bin arasında olması bekleniyor. O paraya Apple ekosisteminin tamamı dizilebilir, diğer markaları söylemiyorum bile. Dolayısıyla bizim ülkemizde pek fazla kullanılacağını zannetmiyorum. Kaldı ki kültürümüzle ters düşen neyi var onu anlamadım. Cihaz içerisinde yapabildiğiniz işlemleri zaten günlük hayatta telefon, bilgisayar, kulaklıklarda yapabiliyorsunuz. Kültürü korumak için bu cihazların da yasaklanması gerekiyor sizin düşüncenize göre. Olası yasaklamalar, sürüş halinde kullanılması vs olacaktır.