Sizin durumunuzda yapılan şey yanlış elbette. Zam yapılacak aralıklar bellidir. Fakat kendimin de bir evinde kiracı var. Güncel olarak 2000 TL kira ödüyor. Devletin koyduğu %25 kuralları çerçevesinde zam yaptım, gün sayıyorum şimdi kiracıyı çıkartmak için. Normalde 3-4 katı fiyattan kiraya vereceğim yerde kanun kaynaklı 2000 TL'den oturuyor. Benzer durumu yaşamamak için piyasaya yakın bir aralıkta buluşmanız iki tarafın da faydasına olacaktır.