Kayıt 1 kere mi oluyor hocam
evet 1 kere veriyorsun 2 sene sadece kayıt eden kişinin hattıyla çalışıyor sonra her hatta açılıyor ama şuan 30-40 bin olmuştur kayıt fiyatı
şuan tekrar yd telefon alcak olsam kayıt etmem 2 tane alırım biri kapanınca diğerine takarım😀 bu benim fikrim