KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura meselesi
Elinde fatura olsun istiyorsan gürcistan
Faturasız olcaksa telefoncu
Telefoncu ıraktan getirir şırnak mardinden doğal olarak fatura olmaz

12 pro max var bende yd aldım 1.5 senedir hiç sorunum yok 16 ya almıştım şırnaktan 1700 küsür de kayıt için vermiştim 😀
Kayıt 1 kere mi oluyor hocam