Yaşlı teyzenin maddi durumu senden daha kötü olabilir mi acaba ?
Ev sahibi olunca ülkede çok rahat yaşıyorsun gibi bir algı var ortalıkta.
Ev sahiplerinin büyük çoğunluğu eski zamanlarda evi alan emekli kesimi.
Sen ayda en az 50k TL kazanırken yurtdışıysa belki çok daha fazla bilemiyorum o kadın 7k emekli maaşı ve gelen 3k ile geçinmeye çalışıyor olabilir.
Tabi zam yıldan yıla olur 3 ayda bir yapılamaz fakat bu piyasa'da zam yaparken yasal oran falan diye mülk sahibini enayi yerine koymanın'da anlamı yok.
O kural maddi durumu olmayanları korusun fahiş zam olmasın diye koyulmuş. Milleti enayi yerine koyun diye değil. Market alışverişi 2.5k tutuyor