zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 bine evde oturmak mı , ben olsam teyzemiz yerinde mafya dahi olsa anlaşır sizi çıkartırım
Mafyaya gerek yok hocam, bi yaşlı teyzenin laflarından daha caydırıcı bi şey olamaz