Konu
bi kiracı ev sahibi konusu da benden olsun
04-02-2024, 19:08:45
#22
whitelotus
LOTUSLİSANS.COM
zeyrek34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 bine evde oturmak mı , ben olsam teyzemiz yerinde mafya dahi olsa anlaşır sizi çıkartırım
Mafyaya gerek yok hocam, bi yaşlı teyzenin laflarından daha caydırıcı bi şey olamaz