Konu
bi kiracı ev sahibi konusu da benden olsun
04-02-2024, 19:08:05
#20
zeyrek34
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3 bine evde oturmak mı , ben olsam teyzemiz yerinde mafya dahi olsa (ironi) anlaşır sizi çıkartırım