Konu
bi kiracı ev sahibi konusu da benden olsun
04-02-2024, 18:51:28
#8
Misafir
3000'e kira kaldı mı? Ben birkaç senedir Ardahan'da yaşıyorum burada bile öyle bir kira kalmadı.